Najnowsze komentarze
    Strony
    W temacie
    • Waga prawdę ci powie.Waga prawdę ci powie.
      Wiele osób dba o swoją  wagę. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach dążących do perfekcji dotyczy to kobiet. Jednym słowem ważenie jest w cenie i nie dotyczy to jedynie osób indywidualnych, ale …
    • Laweta BiałystokLaweta Białystok
      Laweta Białystok – szybko i sprawnie dowiezie Twój samochód do celu. Awaria samochodu, stłuczka lub inny wypadek drogowy z pewnością niejeden raz spotkały każdego z nas. Bardzo ważne jest aby …
    • Bus z kielce do holandiiBus z kielce do holandii
      Pomysł na drogę. Podróż na Zachód można zorganizować sobie na wiele sposobów. Niekiedy drogą lotniczą, ale zazwyczaj jednak tradycyjnie czyli samochodem. Każdy pracujący na Zachodzie Polak wie, ze bus z …

    postheadericon Sport i przemysł motoryzacyjny

    Dla zdecydowanej większości dziennikarzy sportowych zupełnie oczywistym faktem jest, że sporty motorowe uzyskały dzisiaj nie mniejsze znaczenie na rynku sportów, niż wszystkie inne dyscypliny. De facto samo jeżdżenie w formule pierwszej jest równie opłacalne, co granie zawodowo w golfa czy koszykówkę na najwyższym poziomie. Sponsorzy inwestujący rok rocznie w różne klasy wyścigowe robią wszystko, aby nie tylko płacić coraz większe kontrakty własnym kierowcom, ale żeby osiągnięcia technologiczne opracowane przez inżynierów pracujących przy nowych modelach samochodów mogły być wykorzystane także przy całkiem komercyjnych produktach oferowanych zwykłym klientom. Bardzo często marka doskonale znana z wyścigowych torów jest również doskonale znana ze świetnych wyników na rynku masowym. W ten sposób zarabiając na sprzedaży aut dla całych rodzin czy limuzyn dla biznesmenów przemysł motoryzacyjny może wydawać dużo więcej na różnego rodzaju marketing i promowanie przez sport a jednocześnie tworzenie szalenie przydatnych rozwiązań technologicznych.

    Leave a Reply